رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، از دستگیری وحید شرور و زورگیر محدوده تهرانپارس خبر داد و گفت: این شرور به اتهام ضرب و جرح و زورگیری از شهروندان در محله های تهرانپارس بازداشت شده است.

  رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، از شناسایی و دستگیری یکی از زورگیران شرور در محدوده تهرانپارس خبر داد و گفت: متهم با شکایت شهروندان و در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شناسایی و بازداشت شد.

این مقام انتظامی گفت: با شکایت شهروندان تهرانی ساکن محله های مختلف تهرانپارس به مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ مبنی بر فعالیت مجرمانه یک شرور زورگیر به نام « وحید» در این محله ها، اقدامات ماموران این یگان آغاز شد.

وی ادامه داد: با شناسایی محل های جرم خیز و اماکنی که امکان حضور و تردد متهم در آن مناطق می رفت، روز گذشته مأموران پایگاه چهارم این یگان موفق به شناسایی وی شده و مشخص شد که این فرد به اتهام ایجاد اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی با سلاح سرد و زورگیری مدتی در زندان به سر برده اما اکنون پس از رهایی نیز اقدام به خلافکاری های خود می کند.

سرهنگ محرابی عنوان داشت: متهم مذکور پس از یک عملیات پاکسازی مناطق آلوده در محدوده تهرانپارس شناسایی و به اتهام حمل سلاح سرد و ایجاد ضرب و جرح و زورگیری از شهروندان بازداشت شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان افزود: متهم در پایگاه چهارم پلیس امنیت به جرایم خود اعتراف کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی برای رسیدگی بیشتر به جرایمش راهی دادسرای ناحیه چهار رسالت شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات