رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از پایان مهلت داوطلبان برای ثبت نام در رشته های با آزمون این دانشگاه تا پایان مرداد خبر داد.

  ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان برای ثبت نام در رشته های با آزمون تا پایان مردادماه فرصت دارند که نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، لذا به داوطلبان توصیه می شود قبل از موعد مقرر اطلاعات مربوط به ثبت نام خود را وارد سیستم کنند.

وی افزود: هر داوطلب می تواند ۲۰ رشته محل را بر اساس علاقه انتخاب و در سایت ثبت کند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد تاکید کرد: داوطلبانی که در سایت www. azmoon. org ثبت نام کرده اند، باید در نظر داشته باشند که امکان ویرایش و تغییر در اطلاعات درج شده در سایت امکان پذیر نیست.

اقبالی در ادامه خاطرنشان کرد: جدول رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شامل رشته های گروه پزشکی و برخی از رشته های غیر پزشکی بر روی سایت www. pubr-azmoon. com قرار دارد، لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت نسبت به دانلود و کسب اطلاعات از آن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبان ملزم اند در گروه آزمایشی که در آزمون شرکت کرده اند، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

مشاور ریاست دانشگاه خاطرنشان کرد: داوطلبان ملزم اند کد ۷ رقمی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی خود را که در انتهای کارنامه آنها ثبت شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد، در فرم ثبت نام اینترنتی خود درج کنند.

اقبالی توصیه کرد: از تمام داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند، دعوت می شود که برای ثبت نام در بدون آزمون نیز اقدام کنند، چرا که شانس ادامه تحصیل در گزینه های متنوع تری را به آنها خواهد داد.

وی در پایان گفت: داوطلبان می توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی به سایت www. azmoon. otrg و www. pubr-azmoon. com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کنند یا به نشانی الکترونیکی porsesh@azmoon. net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات