حالا دیگر فاطمه کوچولوی قلعه گنجی را همه می شناسند، دختر بچه ای که هفته ی گذشته در یکی از روستاهای محروم جنوب کرمان واقع در شهرستان قلعه گنج در خواب دچار عقرب گزیدگی شد، ولی متاسفانه هنگامی که پدر و مادر وی به مراکز درمانی مراجعه کردند، با در های بسته مواجه شدند.

منطقه کویر، بالاخره این دختربچه سه ساله در یکی از درمانگاه های روستا پذیرش می شود، اما به دلیل تاخیر زیاد فاطمه کوچولو دچار تشنج می شود.

هرچند که با رسانه ای شدن این قضیه برای درمان این دختربچه دستگاه های بهتر و پیشرفته تری در نظر گرفته می شود، اما انگار دیگر به حال فاطمه کوچولو فرقی نمی کرد، چون او به کما رفته بود.

هم اینک فاطمه کوچولو به بیمارستان افضلی پور کرمان منتقل شده است و دو راه پیش روی او و خانواده اش قرار دارد، یک راه ادامه درمان فاطمه است و راه دیگر که امکانش بسیار قوی تر است، پیوند اعضای این دختر بچه است.

به دنبال پیگیری های خبرنگار ایسنا، منطقه کویر، خانم" تهامی" پرستار بخش ICU اطفال بیمارستان افضلی پور می گوید: از زمان اعزام وی به این بیمارستان و این بخش هنوز تغییری در وضعیت فاطمه مشاهده نشده است.

وی در ادامه تصریح می کند: البته تاکنون مرگ مغزی فاطمه تائید نشده است، اما ظاهراً برای پیوند اعضاء به اینجا منتقل شده است.

وی تاکید می کند: پدر فاطمه با پیوند اعضای فرزندش مخالف است و می گوید نباید به دخترم دست بزنید، او خوب می شود.

تهامی می گوید: در صورت ابراز نارضایتی از سوی خانواده فاطمه جهت پیوند اعضای وی، دستگاه ها تا زمانی که قلب فاطمه کار می کند و علائم حیاتی دارد، به بدن وی وصل خواهند بود.

شاید پدر و مادر فاطمه آنقدر صبوری می کردند تا روزی فقرشان از بین برود و با دخترشان مزه رفاه را بچشند، اما هرگز فکر نمی کردند که محرومیت، دختر سه ساله شیرین زبانشان را از آنها جدا می کند.

با این وجود باید منتظر ماند تا دید آیا پدر فاطمه کوچولو رضایت به اهدای عضو فرزندش می دهد یا هنوز هم برای بازگشت فاطمه کوچولو و به دست آوردن سلامتیش دعا می کند؟
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات