رییس کلانتری ۱۳۵ آزادی از دستگیری سارقی خبر داد که خودرویی را در حالی که قفل فرمان روی آن نصب بود، آن را ربود.

سرهنگ حجت الله مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۳۵ آزادی در ساعت ۶ صبح ۲۳ شهریورماه در حال گشت زنی در فاز یک شهرک اکباتان بودند که متوجه حضور مشکوک مرد جوان در یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکی رنگ می شوند.

وی افزود: بررسی اولیه ماموران نشان داد که این مرد در حال زاغ زنی است و بر همین اساس ماموران برای بررسی بیشتر به خودروی این فرد نزدیک شدند که در همین حین متهم به محض مشاهده ماموران سر خود را به پایین خم کرده و خود را در زیر صندلی مخفی کرد.

رییس کلانتری ۱۳۵ آزادی در تشریح جزئیات دستگیری عجیب این سارق گفت: این فرد در حالی خود را زیر صندلی مخفی کرد که حتی به دستور ماموران پلیس مبنی بر پیاده شدن از خودرو بی اعتنا بود و از خودرو پیاده نمی شد.

مرادی با بیان اینکه پس از بی توجهی سارق به دستور پلیس با وجود آن که این خودرو دارای قفل فرمان بود، توسط این فرد به سرقت و با همان حالت سارق اقدام به رانندگی کرد، گفت: ماموران پس از چندین بار دستور ایست با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به لاستیک های عقب خودرو کرده و توانستند این خودرو را متوقف کنند.

وی با بیان اینکه متهم ۳۲ ساله این پرونده « مجتبی» نام دارد گفت: ماموران در بازرسی بدنی از وی یک عدد شاه کلید که برای بازکردن در انواع خودرو از آن استفاده می شد، کشف کرده و سارق برای بررسی های بیشتر به کلانتری دلالت داده شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات