عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه چمران بهترین گزینه برای ریاست شورای عالی استان ها است، گفت: ریاست چمران در شورای عالی استان ها به نفع شوراهاست.

به گزارش افکارنیوز ، مجتبی شاکری با اشاره به جلسات اخیر شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: پس از انتخاب رئیس، هیئت رئیسه شورای شهر و شهردار تهران، هم اینک فضای شورا به سمت دوستی و رفاقت پیش می رود.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران در جلسه گذشته تصمیم گرفتند به موضوعات اجتماعی توجه بیشتری کنند و به مباحث حاشیه ورود پیدا نکنند.

شاکری افزود: با تصویب کمیسیون های شورای شهر، قطعاً فضای کاری بیشتری در شورای شهر تهران فراهم خواهد شد و این می تواند به ارائه خدمات به شهروندان موثر باشد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه در خصوص نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها، گفت: طبق سنوات گذشته، مهدی چمران بهترین گزینه برای شورای عالی استان ها و ریاست این شوراست که امیدواریم وی بتواند دوباره به عنوان رئیس شورای عالی استان ها انتخاب شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از لوایح و مصوبات از طریق شورای عالی استان ها پیگیری می شود که نیازمند به یک رئیس با تجربه و مدیر است که مهدی چمران دارای سوابق خوبی در این بخش است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات