عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردی باید برای ریاست شورای عالی استان ها انتخاب شود که دارای سوابق و تجربیات موفقی در این بخش باشد و بهترین فرد برای این سمت مهدی چمران است.

به گزارش افکارنیوز ، محسن پیرهادی با اشاره به اینکه در چند روز آینده نماینده استان تهران برای شورای عالی استان ها انتخاب خواهد شد، گفت: هم اکنون چند گزینه از سوی شورای شهر مطرح است که در بین این افراد مهدی چمران شانس بیشتری را دارد.

وی با اشاره به سوابق و تجربیات مهدی چمران در شورای عالی استان ها و همچنین شورای شهر تهران به عنوان رئیس اظهار داشت: در این سال ها چمران نشان داده است که مدیریت موفقی را داشته است و این در حالی است که طیف ها و گروه های مختلفی در شورای عالی استان ها حضور دارند.

پیرهادی بیان داشت: شورای عالی استان ها فرصت مناسبی برای شوراها محسوب می شود و نمایندگان هر استان می توانند با حضور در جلسات شورای عالی استان ها مشکلات و موانع استان خود را مطرح کند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه در خصوص ریاست آینده شورای عالی استان ها گفت: به نظر می رسد بهترین گزینه مهدی چمران است که امیدواریم با اجماع تمامی نمایندگان شورای عالی استان ها، چمران مجددا به عنوان رئیس شورا انتخاب شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات