آتش سوزی پارکینگ ساختمان مسکونی در خیابان لطفعلی خانی با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش افکارنیوز ، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی یک پارکینگ ساختمان مسکونی در ساعت ۱۶: ۴۴ روزگذشته، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه های ۷۷ و ۸ را به صدا در آورد و آتش نشانان به خیابان لطفعلی خانی، کوچه حقیقی اعزام شدند.

داود فدایی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: پس از رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد پارکینگ یک ساختمان مسکونی که مملو از مواد سوختنی و همچنین یک دستگاه خودرو سواری بود در میان شعله های آتش در حال سوختن بود.

وی افزود: آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی و قطع برق ساختمان مسکونی با بکارگیری لوازم و تجهیزات کامل و بستن دستگاه های تنفسی با بکارگیری لوله های آبرسانی شروع به خاموش کردن آتش کرده و موفق شدنددر کوتاهترین زمان ممکن آتش را مهار و از سرایت آن به نقاط دیگر جلوگیری کنند.

فدایی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در پایان با بکارگیری فن های فشار قوی دود حاصل از آتش سوزی را خارج و به عملیات خود پایان دادند.

فرمانده آتش نشانان همچنین پس از دادن نکات ایمنی به مالک علت این حادثه را افتادن شی مشتعل بر روی مواد قابل اشتعال اعلام نمود
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات