پیر هادی:

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور شهردار در جلسات هیئت دولت یک ضرورت است و اداره تهران با توجه به وسعتش نیاز به کمک تمامی دستگاهها دارد.

به گزارش افکارنیوز، پیر هادی با بیان این مطلب افزود: تهران به عنوان پایتخت کشور نیاز به یکسری کمکهای دولتی دارد و حضور شهردار در جلسات هیئت دولت می تواند در این زمینه کمک کننده باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: تلاش شورا در جهت تعامل بین شهرداری، شورا و قوای سه گانه است که قطعا مثبت و سازنده خواهد بود.

وی افزود: بنابراین شهرداری تهران با توجه به در آمدهایی که دارد باید بتواند شهر تهران را اداره کند اما واقعیت این است که هزینه اداره شهر تهران بالا است و برای کاهش این هزینه باید از سایر دستگاه ها کمک گرفت.

پیر هادی اظهار داشت: نباید تنها بار هزینه اداره شهر تهران بر دوش مردم آن باشد و باید دانست که هنگامی که اتوبانها و بزرگراهها را ساخته می شوند یکبار هزینه می شود اما نگه داشت آن نیز هزینه دارد و دولت در این زمینه باید شهرداری را یاری کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: قطعا حضور شهردار در جلسات هیئت دولت موثر خواهد بود وبا کمکی که دولت به شهرداری خواهد کرد باری نیز از روی دوش مردم برداشته خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات