سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ ۵ نفر طی حوادث شب گذشته تا صبح امروز خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سید جلال ملکی با اعلام ۵ نفر فوتی در حوادث بعدازظهر روز گذشته تا صبح امروز، اظهار داشت: ساعت ۱۷: ۴۹ روز گذشته حادثه سقوط بالابر ساختمانی به سامانه ۱۲۵ اعلام و یک ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان زمزم، خیابان متین اعزام شد.

وی ادامه داد: در یک ساختمان ۴ طبقه در حال ساخت بالابر ساختمانی در حال حمل سنگ نمای ساختمان بوده که ناگهان سبد بالابر سقوط کرده و روی یک پسر ۱۲ ساله می افتد. ماموران آتش نشانی با حضور در محل حادثه عملیات خود را آغاز کرده و مشغول نجات کودک ۱۲ ساله می شوند اما با تحویل وی به عوامل اورژانس مشخص می شود که این کودک جان خود را از دست داده است. این عملیات در ساعت ۱۸: ۱۶ به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از بروز حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت ۱۹: ۵۷ روز گذشته برخورد ۲ دستگاه خودرو در جاده سولقان به سامانه ۱۲۵ اعلام و یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین هنگام حرکت با یک دستگاه بونکر سیمان به شدت برخورد کرده و هر ۳ سرنشین خودرو در آن گرفتار شده بودند.

ملکی افزود: ماموران آتش نشانی عملیات خود را آغاز کرده و با جدا کردن قطعات خودرو ۳ سرنشین که هر ۳ آنها نیز مرد بودند را از خودرو خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند که مشخص شد متاسفانه هر ۳ نفر آنها فوت کرده اند این عملیات در ساعت ۲۲ به پایان رسید.

وی همچنین از حادثه دیگر خبر داد و گفت: ساعت ۹: ۲۷ صبح امروز حادثه سقوط یک کارگر به داخل چاه به آدرس خیابان مولوی بین میدان قیام و چهارراه مولوی به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: در یک نانوایی فانتزی کارگری در حال رفت و روب و نظافت نواحی کنار یک چاه در زیرزمین نانوایی بوده است که ناگهان دهانه چاه تخریب می شود و کارگر که فردی ۵۰ ساله بوده داخل چاه گرفتار می شود. ماموران آتش نشانی عملیات خود را آغاز کرده و این کارگر را از چاه خارج می کنند اما متاسفانه مشخص می شود وی جان خود را از دست داده است. این عملیات نیز در ساعت ۱۰: ۳۰ به پایان رسید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات