زنی که به دلیل اختلافات صورت زن همسایه را با اسید سوزاند، توسط پلیس تهران چند دقیقه پس از ارتکاب این عمل غیر انسانی دستگیر شد.

به گزارش افکارنیوز، ۴ مهرماه تعداد زیادی از شهروندان به ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران را در جریان یک مورد اسید پاشی قرار دادند. به دلیل حساسیت موضوع ماموران کلانتری نازی آباد سریعا به محل اعزام شدند.

پس از استقرار ماموران در محل مورد نظر، زنی که از ناحیه صورت با اسید سوخته بود و در حال جیغ زدن بود به ماموران کلانتری مراجعه کرد و گفت: چند دقیقه قبل زن همسایه از پشت ایرانیت وارد خانه بنده شده و مرا با اسید سوزاند و متواری شد.

این زن که صدیقه نام داشت سریعا با هماهنگی ماموران انتظامی توسط عومل اورژانس به بیمارستان یافت آباد انتقال داده شد.

پس از انتقال قربانی اسید پاشی، ماموران متهم را که فرزانه نام دارد، در حالی که جلوی درب منزلش به مردم و رهگذارن فحاشی می کرد دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

متهم در کلانتری علت این اقدام غیر انسانی را مشکلات همسایگی مطرح نمود و سپس به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت سرهنگ علی اکبر سلیمانی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم پس از اعتراف به اسید پاشی و مطرح نمودن جزئیات علت این اقدام به دستور مقام قضایی روانه زندان شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات