معاون نظارت و بازرسی شورای شهر تهران درپی نشست زمین در منطقه ایران زمین تهران از اعزام تیم کارشناسان فنی و عمرانی برای بررسی فوری دلایل وقوع این حادثه خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، عباس جدیدی در مورد آخرین اقدامات شورای شهر تهران در مورد حادثه نشست زمین در محله ایران زمین تهران گفت: بعد از اطلاع از این رخداد به سرعت معاونت نظارت و بازرسی شورای شهر تهران با تشکیل کارگروهی تخصصی به محل حادثه اعزام شدند. بعد از اعزام این کارگروه یک تیم از مهندسان عمران هم به منطقه اعزام شدند و امروز ساعت ۱۴ جلسه فوق العاده برای آخرین نتایج بررسی حادثه در معاونت نظارت و بازرسی شورای شهر تشکیل خواهد شد.

جدیدی اظهار داشت: قطعا هرگونه اهمال کاری از سوی واحد عملیاتی و پیمانکار و مسئول پروژه (کارفرما) غیرقابل گذشت است و تیم ارزیابی قطعا سلیقه ای عمل کردن و اعمال نظرهای غیرکارشناسی را شفاف سازی خواهد کرد و گزارش کامل آن به سرعت به شهردار تهران ارائه می شود.

معاون رئیس شورای شهر تهران گفت: مردم تهران بدانند که شورای شهر به هیچ عنوان از مسائلی که با جان مردم سرو کار دارد به آسانی عبور نمی کند.

صدای مهیبی ساعت ۵ صبح روز ۱۱ مهر ماه ساکنان منطقه ایران زمین را متحیر کرد. این حادثه به دلیل گودبرداری غیراصولی پروژه بزرگ فردی به نام بابک زنجانی بوده است. در این حادثه بخشی از ضلع شمالی پروژه تخریب و آسیب قابل ملاحظه ای به خیابان و خانه های اطراف وارد شد. همچنین براثر این حادثه بخشی از آسفالت خیابان در مجاور قطعه زمینی به وسعت ۵ هزارمترمربع با عمق ۴۰ متر، نشست کرد و ترک های عمیقی در سطح خیابان و دیوارهای ساختمان های اطراف پدیدار شد. این پروژه که توسط شرکت ستسا از زیرمجموعه های هلدینگ سورینت در حال ساخت است با وجود اخطارها و تذکرهایی که در این مدت دریافت کرده بود همچنان به فعالیت خود ادامه داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات