جانشین فرمانده نیروی انتظامی با انتقاد از متخلفان حادثه اتوبان قم، گفت: آنان به گونه ای برخورد می کنند که انتظار دارند پلیس از آنها عذرخواهی کند.

به گزارش افکارنیوز، سردار احمدرضا رادان در حاشیه دومین گردهمایی موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد حادثه اتوبان تهران – قم؛ با انتقاد از برخورد برخی متخلفان در این حادثه تأکید کرد: بعضاً در این حادثه به گونه ای رفتار می شود که انتظار دارند پلیس از آنان عذرخواهی کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی در خصوص در اختیار قرار دادن تجهیزات پلیسی و وسایل دفاع شخصی به افراد واجد شرایط، آن را از وظایف پلیس پیشگیری ناجا دانست و گفت: یکی از وظایف این پلیس، در اختیار قرار دادن تجهیزات امنیتی همچون افشانه و شوکر است و این تجهیزات به گروه هدف با توجه به نیاز آنها و صلاحدید پلیس پیشگیری انجام می شود.

رادان همچنین سازماندهی، آموزش و در اختیار قرار دادن تجهیزات امنیتی را به موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی بنا بر قانون، به عهده نیروی انتظامی دانست و گفت: شرکت ها به هیچ عنوان قبل از آموزش کارکنانشان حق استفاده از تجهیزات ایمنی را ندارند و فقط بعضی از کارکنان این شرکت ها برای حفاظت از موسسات، سازمان ها و محل های خاص می توانند از سلاح استفاده کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات