پسر شروری که اقدام به سرقت موبایل های گران قیمت در خیابان ولیعصر (عج) می کرد، طی یک درگیری خونین با ماموران انتظامی دستگیر شد.

د به گزارش افکارنیوز، ر پی چندین مورد سرقت موبایل و ده ها مورد شکایت به کلانتری ابو سعید، ماموران این کلانتری موظف شدند تا عامل این سرقت ها را شناسایی و دستگیر کنند.

در ابتدای امر ماموران به جمع آوری اطلاعات پرداخته و پس از رصد دوربین های امنیتی توانستند چهره تقریبی متهم را ترسیم و در اختیار ماموران واحد گشت قرار دهند.

به دنبال این مضوع ماموران واحد تجسس و اطلاعات کلانتری به صورت مستمر و نامحسوس در حد فاصل میدان منیریه و میدان ولیعصر (عج) حضور پیدا کردند.

چند روز از گشت زنی هدفمند پلیس می گذشت که ناگهان ماموران پسر جوانی را که در خیابان به صورت پیاده در حال تردد بود شناسایی کردند.

ماموران جهت بررسی بیشتر و تطابق عکس با فرد مظنون جلوتر رفته که دریافتند این پسر شرور همان سارق موبایل بوده و الان نیز قصد سرقت از یک شهروند که در حال صحبت با تلفن همراهش است را دارد.

عوامل تخصصی سریعا وارد عمل شده ولی این پسر شرور به محض مشاهده ماموران چاقو را از پشت کمرش کشید و به سمت ماموران حمله ور شد که طی یک درگیری کوتاه سارق حرفه ای خلع سلاح و دستگیر شد. البته بر اثر این درگیری سارق جوان کمی آسیب جزئی دید.

کلانتری ابوسعید درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: به محض دستگیری متهم ۱۶ تن از کسبه همان منطقه که شاهد سرقت های متعدد این پسر جوان بودند به کلانتری آمده و طرح شکایت کردند.

سرگرد حسنوند ادامه داد: متهم نیز در حالی که چند پرونده در پایگاه ششم پلیس آگاهی در خصوص موبایل قاپی داشت، به ماموران اظهار داشت که به دلیل بدهکاری سرقت می کردم و قصد داشتم بعد از پرداخت بدهی دست از سرقت بردارم.

گفتنی است در پایان کلانتری ابوسعید از مردم درخواست کرد که چنانچه در محدوده خیابان ولیعصر (عج) حد فاصل میدان منیریه تا میدان ولیعصر (عج) مورد سرقت واقع شده اند به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات