عضو شورای شهر تهران از مصوبات امروز جلسه دوازدهم شورای شهر تهران خبر داد و همچنین شاخصه اصلی قالیباف برای انتخاب مدیران شهرداری هم تشریح کرد.

افکار نیوز - محسن پیرهادی  در خصوص جلسه امروز شورای شهر اظهار داشت: امروز بیشتر در خصوص مسائل داخلی شورا بحث و تبادل نظر شد و آیین نامه های داخلی شورا برای تغییر و تجدید نظر به بحث کذاشته شد و اعضا نظرات خود را در این خصوص دادند.

وی با اشاره به تجهیز ایستگاههای آتش نشانی گفت: در جلسه امروز شورا در خصوص تجهیز ایستگاههای آتش نشانی بحث و تبادل نظر شد و با توجه به صحبت های مدیر عامل آتش نشانی و نیازی که شورا در خصوص حمایت از آتش نشانی احساس می کند شورا تضمین کرد که برای تجهیز این ایستگاهها نهایت همکاری را را با آتش نشانی داشته باشد.

این عضو شورای شهر در پایان با اشاره به تغییرات مدیریتی در شهرداری و انتظار اعضای شورا از قالیباف اظهار داشت: آقای قالیباف در جلسه ای که اعضای شورا داشتند از ما خواستند که اگر حجت شرعی بر حضور ایشان در شهرداری برای اعضا قطعی شد به ایشان رای دهیم و حالا ما هم برای انتخاب مدیران انتظار داریم که حجت شرعی بر ایشان برای انتخاب مدیران قطعی شود و انتخاب های خوبی را انجام دهند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات