کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان سارق حرفه ای اماکن خصوصی را که اقدام به سرقت ۱۴ فقره دوربین مداربسته کرده بود، دستگیر کردند.

به گزارش افکارنیوز، کارآگاهان پلیس آگاهی به دنبال دریافت خبر چندین فقره سرقت دوربین مداربسته از مغازه ها، اقدامات خود برای شناسایی سارقان را آغاز کردند.

در ادامه تحقیقات از مالباختگان کارآگاهان مطلع شدند که سارق یا سارقان شب هنگام پس از اطمینان از تعطیلی مغازه با شگرد خاصی اقدام به سرقت دوربین مداربسته منصوب در بیرون اماکن کرده اند.

اقدامات کارآگاهان در این زمبنه ادامه داشت تا سرانجام آنان با بدست آوردن تصویر تاریکی از چهره سارق و مطابقت آن با تصاویر بانک اطلاعاتی مجرمان سامانه آگاهی هویت فردی ۳۸ ساله و دارای سوابق متعدد کیفری را بدست آوردند.

اکیپ های آگاهی با توجه به متواری بودن متهم مخفی گاه وی را شناسایی کرده و در عملیاتی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که وی پس از مواجهه با دلایل پلیس لب به اعتراف گشود و معترف شد که از قبل محل های خلوتی را که دوربین مداربسته در آن نصب بود، شناسایی کرده و حد فاصل ساعات دو تا چهار بامداد با استفاده از یک دستگاه خودروی سمند یا دوچرخه در محل حاضر و با روش خاصی اقدام به سرقت دوربین کرده است.

متهم تاکنون به ۱۴ فقره سرقت دوربین مداربسته اعتراف کرده و کارآگاهان نیز علاوه بر وی، مالخری که اقدام به خرید اقلام مسروقه کرده بود را نیز دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات