رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور گفت: هم اکنون ترافیک و وضعیت جوی در جاده های کشور آرام و روان است.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ رضا سلبی اظهار داشت: دیروز ترافیک در جاده های منتهی به شمال کشور با ترافیک سنگین رو به رو بود اما امروز تردد خودروها روان است.

وی افزود: وضعیت جوی کشور نیز مساعد است و جوی آرام را در جاده ها شاهد هستیم. پیش بینی می کنیم از عصر امروز تردد در جاده های شمالی منتهی به تهران افزایش یابد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص محدودیت ترافیکی در جاده های کشور نیز گفت: از ساعت ۱۳ جمعه تا یک بامداد شنبه تردد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ حرکت خودروها از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

سلبی ادامه داد: در جاده هراز هم از ساعت ۱۳ تا ۲۴ جمعه تردد از رودهن به سمت آب اسک ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ حرکت خودروها از آب اسک تا رودهن یک طرفه می شود.

وی خاطر نشان کرد، تردد ترلر و کامیون در جاده فیروزکوه از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ممنوع بوده و در این مدت کامیون و کامیونت ها در جاده هراز نیز اجازه تردد ندارند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در پایان از هموطنان خواست بازگشت خود را به ساعات پایانی فردا موکول نکنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات