به منظور ساماندهی ترافیک شهری و ایمن سازی معابر طی شبانه روز، بیش از یک هزار تن آسفالت در شبکه معابر شمال تهران پخش می شود.

به گزارش افکارنیوز ، مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار این منطقه در جمع مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی شمال تهران (راهور) با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: ساماندهی معابر شهری با پخش آسفالت از اصلی ترین اقدامات حوزه معاونت فنی و عمرانی برای کمک به روان سازی ترافیک است.

وی افزود: در معابر منطقه هر جا نیاز به همسطح سازی، لکه گیری و… داشته باشد در اسرع وقت آسفالت پخش و به دنبال آن عملیات ایمن سازی معبر با خط کشی عابر پیاده و… انجام می شود.

رضایی آموزش شهروندی را لازمه برقراری نظم و امنیت دانست و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در طول روز با اقشار و فرهنگ های مختلف در جامعه کار می کند لذا برای نظم و ایمنی بیشتر در جامعه نیاز است فرهنگ شهروندی از دوران کودکی در جامعه آموزش داده شود تا به عنوان یک عادت مثبت اجتماعی در افراد نهادینه شود که این امر از سوی واحد آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حال انجام است.

وی پلیس راهور را تلاشگرانی دانست که با نظارت و اجرای قانون در معابر، عاملان اساسی برای نظم بخشی به ترافیک شهری بوده و بازوان قوی برای اجرای پروژه های طراحی شده این منطقه محسوب می شوند و ساماندهی نقاط حادثه خیز و هدایت مسیر در معابری که پروژه های عمرانی و ترافیکی در آنها در حال اجراست، در کنار کارکنان معاونت حمل و نقل و ترافیک حضور فعال دارند از اولویت برنامه های شهرداری است.

وی افزود: مجموعه ی نیروی انتظامی از فرماندهی این نیرو تا پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس راهور و کلانتری ها زحمات زیادی را متحمل می شوند و با وجود تمام خطرات ناشی از ماموریت ها، در برقراری نظم و انضباط اجتماعی جانفشانی می کنند که در پیشگاه خداوند بی اجر و پاداش نخواهد بود.

مهندس پوریا محمدیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه نیز با تشکر از پلیس راهور تصریح کرد: منطقه یک به دلیل موقعیت جغرافیایی و سیاسی خود با پلیس بزرگراهها ی شهر تهران در مناطق همجوار در تماس است و با تعامل خوب با این عزیزان هرگونه مشکل ترافیکی در محورهای بزرگراه شهید آیت ا… صدر، شهید چمران، مدرس، حضرت امام علی (ع) و… به سرعت حل و فصل می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات