فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۲۸۴ کیلوگرم مواد مخدر از دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان کشف و ضبط شد.

به گزارش افکارنیوز از همدان، حاجی محمد مهدیان نسب پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف ۲۸۴ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد و اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با پیگیری های قاطعانه و در عملیات پیچیده پلیسی محموله مواد مخدر به وزن ۲۸۴ کیلوگرم به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این محموله از شرق کشور بارگیری شده بود گفت: این محموله در پوشش خودروهای خدمات رسان و آمبولانس جاسازی شده بودند و مقصد محموله نیز شهر همدان بود.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در عملیات اطلاعاتی و پلیسی دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر کشف و منهدم شد افزود: یکی از باندهای قاچاق مواد مخدر صبح روز گذشته و یک باند نیز صبح امروز در ورودی شهر همدان در مسیر ملایر توقیف شدند.

وی اضافه کرد: در این عملیات پلیسی چهار دستگاه خودرو توقیف و هفت نفر قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

مهدیان نسب در ادامه با بیان اینکه ظرف یک هفته گذشته ۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان کشف و منهدم شده است تصریح کرد: در این مدت ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده که این روند کشف مواد مخدر در نوع خود نسبت به سال گذشته بی نظیر است.

وی به برنامه های پلیسی برای نیمه دوم سال درباره مبارزه به قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و یادآور شد: با اجرای برنامه ها و طرح های پلیسی در سطح استان، هیچ جای امنی برای فعالیت قاچاقچیان، حمل کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان همدان ابراز داشت: استان همدان با توجه به سابقه تاریخی و فرهنگی بسیار غنی خود باید از لوث وجود قاچاقچیان پاک شود و خانواده های همدانی دغدغه آلودگی جوانان خود به مواد مخدر را نداشته باشند.

وی اذعان کرد: با اجرای طرح های پلیسی تمام نقاط آلوده به مواد مخدر پاکسازی می شود و تا آخر سال طرح های امنیتی پلیس مبارزه به مواد مخدر برای پاکسازی مناطق آلوده ادامه خواهد داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات