جمعی از زنان فعال عرصه های اجتماعی و سازمان های غیر دولتی زنان در خصوص انتقال موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش افکارنیوز ، جمعی از زنان فعال عرصه های اجتماعی و سازمان های غیر دولتی زنان در خصوص انتقال مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

سال ها است که مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) در قبال تحریف ها و توهین ها نسبت به ساحت بنیان گذار جمهوری اسلامی که سرآمد قرن و یکه دوران بوده و منشأ تحولات عظیم در جهان معاصر شده اند سکوت معنادار اختیار می کند، از زمان فتنه ۸۸ زمانی که سران فتنه، اهانت کنندگان به عکس امام (ره) را ترغیب و تشویق کردند، تاکنون وابستگان ژنتیکی امام همچنان بر این طبل می کوبند بازهم سکوت؟

مؤسسه نشر آثار امام (ره) تا کجا این راه را ادامه خواهد داد؟ البته کاملاً روشن و واضح است که میان انتصاب خانوادگی و راه و اندیشه بلند امام راحل فاصله ای از زمین تا آسمان است اما این مؤسسه به دلایل جناحی و سلیقه ای تاکنون رسالت خود را به انجام نرسانده است لذا مصرانه از مسئولین می خواهیم که در جهت انتقال این مؤسسه به مراجع ذیصلاح دیگر و فرادولتی انتقال یابد تا قرن ها چراغ فروزان اندیشه های امام (ره) باقی مانده و از تفکرات و اندیشه های نابش به شایستگی صیانت گردد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات