رئیس پلیس تهران از دستگیری ۶۲۱ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در آخرین پاتک شبانه ماموران به جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، سردار حسین ساجدی نیا روز چهارشنبه در حاشیه اجرای طرح برخورد با خرده فروشان و معتادان بی خانمان اظهار داشت: در راستای کاهش نگرانی ها و دغدغه شهروندان درخصوص موضوع توزیع موادمخدر در سطح شهر تهران، پاکسازی نقاط آلوده از توزیع کنندگان و معتادین به موادمخدر در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

به همین منظور طرح امنیت محله محور و برخورد با فروشندگان، توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان بی خانمان از شب گذشته در محدوده سرکلانتری های هشتم و دهم که شامل مناطقی چون میدان بهاران، بوستان بهاران، میدان راه آهن و بوستان امیریه بود آغاز که در نتیجه ۶۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و قریب به ۳۲ کیلوگرم انواع مواد افیونی نیز کشف شد.

وی ادامه داد: در این طرح ۵۵۹ معتاد بی خانمان جمع آوری شده اند که پس از آزمایش به کمپهای مجاز ترک اعتیاد معرفی می شوند.

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شده در این طرح دارای سابقه هستند و پس از بازداشت به مراجع قضایی معرفی می شوند، افزود: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و توزیع کنندگان از جمله وظایف پلیس است اما در جمع آوری معتادان و ساماندهی آنها تنها وظیفه پلیس نیست بلکه مسئولیت این افراد بر عهده سایر سازمانها نیز است. البته در این خصوص مرجع قضایی همکاری و تعامل موثر و خوبی با پلیس داشته است.

ساجدی نیا با اشاره به اینکه بیشترین مواد کشف شده از خرده فروشان مواد مخدر صنعتی است تاکید کرد: طرح برخورد با مواد فروشان و خرده فروشان به طور جدی در دستور کار پلیس پایتخت قرار داد و این طرح در روزهای آتی نیر ادامه خواهد داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات