سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با تشریح حوادث مهر ماه گفت: در این حوادث ۲۹ شهروند جانشان را از دست دادند.

به گزارش افکارنیوز ، جلال ملکی با اشاره به آمار حوادث مهر ماه پایتخت اظهار داشت: در مهر ماه امسال ۲ هزار و ۲۲۸ مورد انواع حریق در شهر تهران رخ داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲ هزار و ۷۰۰ حریق بود کاهش چشمگیری نشان می دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته هزار و ۸۷ حادثه در سطح شهر رخ داد که این میزان امسال به هزار و ۴۸ حادثه کاهش یافته است.

به گفته ملکی، در مهر امسال ۲ هزار ۱۸۹ مورد انواع خدمات ایمنی از جمله بازدید از اماکن پرخطر و نجات افراد از آسانسور ارایه شد که این خدمات در مدت مشابه گذشته هزار و ۹۶۲ مورد بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اعلام اینکه در مهر امسال ۲۹ پایتخت نشین در حوادث جانشان را از دست دادند تاکید کرد: این میزان در مهر سال گذشته نیز ۲۹ نفر بود این در حالی است که در همین مدت ۹۰ شهروند در حوادث آسیب دیدند که این آمار در سال گذشته ۱۴۵ نفر بود.

ملکی با بیان اینکه در مهرماه امسال ۲ هزار و ۲۳ نفر توسط آتش نشانان از حریق و حوادث نجات داده شدند، تتاکید کرد: این میزان در سال گذشته هزار و ۷۹ نفر بود.

وی در پایان ضمن تشکر از تمامی شهروندان که اصول ایمنی را رعایت می کنند گفت: با توجه به سردی هوا بار دیگر باید هشدارهای لازم را در خصوص استفاده از وسایل گازسوز بدهیم این در حالی است که اگر شهروندی از ایمنی سیستم گرمایشی خود اطمینان ندارد، می تواند در تماس سامانه ۱۲۵ از آتش نشانان کمک بگیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات