نویسنده کتاب" چشم در برابر چشم" از حضور آمنه بهرامی در ایران برای پیگیری دادگاهش خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی سجودی، نویسنده کتاب" چشم در برابر چشم" آمنه بهرامی در خصوص آخرین وضعیت آمنه بهرامی اظهار داشت: عمل پلک آمنه بهرامی دو ماه پیش انجام شد که حدود ۵هزار یورو از سوی سفارت به وی داده شد که خوشبختانه این عمل موفقیت آمیز بود.

وی با بیان اینکه هنوز عمل چشم آمنه بهرامی صورت نگرفته است، ادامه داد: پزشک معالج مطرح کرده که عمل چشم یک ریسک است و نیاز به زمان دارد بنابراین مقرر شده که این عمل جراحی به شش ماه الی یکسال آینده موکول شود بنابراین هنوز عمل چشم آمنه بهرامی برای بینایی صورت نگرفته است.

سجودی با بیان اینکه آمنه بهرامی آذرماه برای پیگیری دادگاه خود به ایران می آید، افزود: مقرر شده که بعد از گشایش در بودجه سفارت که از سوی دولت به سفارت داده می شود، هزینه پرداخت جراحی بینایی چشم آمنه بهرامی را تقبل کنند.

وی در خصوص کتاب آمنه بهرامی اظهار داشت: چاپ اول کتاب آمنه به اتمام رسید و چاپ دوم آن را انجام می دهیم همچنین چاپ کتاب اسپانیایی وی تمام و در حال حاضر چاپ کتاب آلمانی او در دست چاپ است؛ کتاب" چشم در برابر چشم" آمنه بهرامی به صورت خلاصه در ۳۰۰ صفحه در جلد معمولی به دلیل تیراژ بیشتر به چاپ خواهد رسید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات