سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار مرگبار در یکی از بلوک های شهرک اکباتان خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع انفجار شدید در یکی از بلوک های فاز دو شهرک اکباتان در ساعت ۱۷: ۵۰ دیروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش نشانان ایستگاه های ۹۸ و ۳۴ به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی محل وقوع حادثه را موتورخانه واقع در طبقه ۲- یکی از بلوک ها اعلام کرد و افزود: یک سرویس کار و راه انداز موتورخانه مشغول کار در این محل بود که ناگهان به دلیل نامشخصی دیگ بخار از قسمت در به شدت منفجر شده و سبب وقوع حریق مختصری نیز شده است.

ملکی با بیان اینکه در پی وقوع این حریق دود زیادی محل و طبقات فوقانی ساختمان را در بر گرفته بود، افزود: عوامل آتش نشانی اقدامات خود برای نجات و خارج کردن سرویس کار ۳۰ ساله ایرانی را آغاز کرده و با تجهیزات مخصوص وی را به بیرون ساختمان منتقل و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه عوامل اورژانس مرگ این کارگر را تایید و اعلام کردند گفت: پس از آن آتش نشانان اقدام به ایمن سازی محل و تخلیه دود از واحدها کرده و در ساعت ۱۹: ۲۳ به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته ملکی علت این حادثه تاکنون مشخص نشده و تحقیقات کارشناسان برای یافتن علت انفجار دیگ بخار ادامه دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات