مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از واگذاری ۵۰۰ میلیارد تومان سهام به بازنشستگان نیروهای مسلح خبر داد و گفت: بازنشستگان ناجا اولین گروه از بازنشستگان خواهند بود که این سهام به آنها واگذار می شود.

به گزارش افکارنیوز ، سردار حسین دقیقی در افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری بازنشستگان نیروی انتظامی (پروانگان) با اشاره به فعالیت های انجام شده در جهت بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان نیروهای مسلح اظهار داشت: خوشبختانه امروز بازنشستگان نیروهای مسلح مانند گذشته دغدغه مسکن ندارند و با واگذاری ۲۰ هزار واحد مسکونی به جامعه هدف تقریبا این مشکل در میان بازنشستگان نیروهای مسلح کمرنگ شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ساتا، با بیان اینکه امروز به دلیل حمایت کامل این سازمان از بازنشستگان در حوزه سلامت دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد، دغدغه اصلی بازنستگان را اشتغال فرزندان آن ها خواند و افزود: مشکل و دغدغه اصلی بازنشستگان نیروهای مسلح که هنوز حل نشده، مساله اشتغال فرزندانشان است و ۷۸ درصد از درخواست بازنشستگان نیروهای مسلح در این زمینه است. چراکه در حال حاضر ۳۰۰ هزار فرزند بیکار در بین بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح وجود دارد.

وی توانمندسازی بازنشستگان را از جمله اقدامات سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح برای حل این مشکل برشمرد و تاکید کرد: توانمندسازی تنها راه حل برای مشکل اشتغال فرزندان بازنشستگان است چراکه ایجاد شغل برای این ۳۰۰ هزار نفر به بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که چنین اعتباری در مجموعه نیروهای مسلح وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در پایان از واگذاری ۵۰۰ میلیارد تومان سهام به بازنشستگان نیروهای مسلح خبر داد و افزود: بازنشستگان ناجا اولین گروه از بازنشستگان خواهند بود که این سهام به آنها واگذار می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات