از ابقای شهردار منتخب سومین دوره شورای شهر یزد تا انتخاب و استعفای مدیح به عنوان شهردار یزد و سرپرستی پیرنیا بر شهرداری، حدود سه ماهی است که می گذرد اما امروز سرانجام شهردار یزد مشخص شد و عظیمی زاده بار دیگر سکان شهرداری را به دست گرفت.

به گزارش افکارنیوز ، عصر روز یکشنبه شورای شهر یزد با ۱۲ عضو از ۱۳ عضو خود تشکیل جلسه داد تا تکلیف شهرداری یزد را مشخص کند.

در رای گیری که امروز میان گزینه های شهرداری یزد برگزار شد، محمدرضا عظیمی زاده با ۱۰ رای شهردار منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یزد شد.

عظیمی زاده که پس از سید علی اکبر میروکیلی، دومین شهردار منتخب شورای سوم شهر یزد بود، در شورای چهارم نیز ابقا شد تا شورای شهر سر فرصت به بررسی گزینه های کاندیدای شهرداری بپردازد.

در حالیکه اسامی همچون میروکیلی، عظیمی زاده، سریزدی، سالاری، سعیدنامه، شرافت و… در میان این کاندیداها به چشم می خورد، شورای شهر یزد غلامعلی مدیح را به عنوان شهردار انتخاب کرد اما مدیح به دلایلی که برای مردم یزد مطرح نشد، شهرداری یزد را نپذیرفت و اصلا مشخص نشد او که قرار بود این سمت را نپذیرد، چرا نامزد شهرداری یزد شده بود.

پس از استعفای مدیح، پیرنیا با حکم سرپرستی پشت میز شهردار یزد قرار گرفت و سرانجام امروز منتخب چهارمین دوره شورای شهر یزد مشخص شد و محمدرضا عظیمی زاده دوباره شهردار یزد شد.

با این وجود، یکی از مهمترین پست های یزد، صاحب خود را شناخت و اکنون یزد در آستانه انتخابی دیگر است و امید است دولت تدبیر و امید بتواند برای قفل استانداری یزد نیز کلیدی کارگشا پیدا کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات