معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: تشکل های دانشجویی با سعه صدر و از خود گذشتگی در راه صیانت از نظام و انقلاب زمینه مشارکت دانشجویان مکتبی و انقلابی با سلایق مختلف را فراهم کنند.

به گزارش افکارنیوز ، در پی بروز اختلافات در میان دفاتر انجمن های اسلامی دانشجویان و ایجاد بحث هایی در مورد زمان و نحوه برگزاری انتخابات سالانه دفتر تحکیم وحدت امروز جلسه ای در دفتر دکتر آیتی، معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با حضور برخی از اعضای دفتر تحکیم وحدت برگزار شد.

آیتی افزود: پیش از این نیز جلسه ای با حضور افراد معترض برگزار شده بود و این افراد مطالب و نکات مورد نظر را به تفصیل به معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت و کارشناسان تشکل های این معاونت ارائه کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه ای که با حضور منتخبینی از نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت امروز برگزار شد، انتخابات اخیر دفتر تحکیم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سعی شد شبهات موجود در مورد روند حاکم بر دفتر تحکیم وحدت و برگزاری انتخابات مورد بررسی قرار گیرد.

آیتی اظهار داشت: ما در وزارت بهداشت و حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت موجود دانشجویی در دانشگاهها تاکید داریم ضمن اینکه لازم است که این تشکل ها با سعه صدر و از خود گذشتگی در راه صیانت از نظام و انقلاب زمینه مشارکت دانشجویان مکتبی و انقلابی با سلایق مختلف را فراهم آوریم.

معاون دانشجویی وزیر بهداشت تاکید کرد: وفاق ملی امروز یک وظیفه بزرگ و از مطالبات رهبری معظم انقلاب است و همانطور که از نام اتحادیه بر می آید دفتر تحکیم وحدت باید پیشرو و پیشگام در ایجاد وحدت میان دفاتر انجمن اسلامی باشد.

وی افزود: بناست که به اعتراضات رسیده به هیئت مرکزی مشترک نظارت بر تشکلهای دو وزارت بهداشت و علوم به تفصیل رسیدگی شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات