رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو زن میانسالی خبر داد که با استفاده از شلوغی مترو از مسافران زن در هنگام پیاده و سوارشدن سرقت می کرد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ محسن خانچرلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت جیب بری از مسافران مترو به خصوص بانوان، پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اعلام خبر اجرایی شدن طرح های نامحسوس در کلیه ایستگاه های انتظامی مترو، گفت: ماموران با گشت زنی و انجام چهره زنی، دو زن به نام های «آزیتا» و «زهرا» را دستگیر کردند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه آزیتا متولد ۵۷ و زهرا متولد سال ۴۸ بود گفت: از زنان دستگیرشده یک عدد گوشی مدل بالا و مبلغ یک میلیون و ۸۰ هزار تومان وجه نقد کشف شد.

خانچرلی با بیان اینکه متهمان در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کردند، گفت: این افراد به چندین فقره سرقت و جیب بری اقرار و اظهار داشتند که از شلوغی مترو استفاده کرده و زمان سوار و خارج شدن از واگن، در اقدامی بسیار حرفه ای خود را به طعمه ها نزدیک و در یک چشم به هم زدن کیف و اشیای قیمتی مالباختگان را به سرقت بردند.

وی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده مالک گوشی شناسایی شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند تا تحقیقات برای کشف دیگر جرایم متهمان و شناسایی سایر مالباختگان ادامه یابد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات