مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با بیان اینکه تا پایان سال شاهد عملیاتی شدن نصب کیوسک های جدید مطبوعات در شهر تهران هستیم گفت: سال گذشته قیمت ساخت کیوسک های جدید سه برابر شد از این رو اجرای آن متوقف ماند.

به گزارش افکارنیوز ، رضا قدیمی با بیان اینکه طراحی کیوسکهای جدید مطبوعات در شهر تهران نهایی شده است‏، گفت: قرار بود در سال گذشته کیوسکهای جدید ساخته و نصب شود اما به دلیل مشکل نوسات ارزی موفق به این کار نشدیم.

وی با بیان اینکه قراردادی که سال گذشته برای ساخت این کیوسک ها داشتیم به دلیل مشکل ارزی منتفی شد‏، ادامه داد: متاسفانه قیمت ساخت کیوسک های جدید سه برابر شد از این رو اجرای آن متوقف ماند.

مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران، با بیان اینکه کیوسک های جدید با طراحی جدید به صورت پایلوت در شهر نصب شده است‏، گفت: برای اجرایی شدن طرح جدید حداقل باید ۲۰۰ تا کیوسک جدید ساخته شود و به تولید انبوه برسد تا بتوانیم گام های اساسی را در این زمینه برداریم.

قدیمی با تاکید بر اینکه تا پایان سال شاهد عملیاتی شدن نصب کیوسک های جدید مطبوعات در شهر تهران خواهیم بود‏، اظهار کرد: اکنون تهران هزار و ۲۰۰ کیوسککدارد که این تعداد افزایش نخواهد یافت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات