رئیس سازمان بسیج دانش آموزی از اجرای طرح ایجاد موزه شهدای دانش آموز در مدارس از سال آینده خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ علی صابر ماهانی، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اظهار داشت: طرح موزه شهدای دانش آموز، طرح ارزشمندی است که در بعضی از مدارس اجرا شده است؛ به عنوان مثال در تعدادی از مدارس استان یزد، حتی یک کلاس را به عنوان موزه شهدا نام نهادند.

وی اضافه کرد: اخیراً سفری به استان یزد داشتم؛ در مدرسه دخترانه حکیم فرزانگان، کلاسی را به صورت سنگرگونه درست کرده بودند و آنجا، جایی را برای ارتباط با خدا با نهادن سجاده ای برای نماز ایجاد کرده بودند؛ یکی از دانش آموزان می گفت اگر برایمان مشکلی پیش آید به این کلاس می آییم و بر روی سجاده دو رکعت نماز می خوانیم.

سرهنگ ماهانی در پاسخ به این پرسش که «آیا طرح موزه شهدای دانش آموز در مدارس گسترش می یابد؟ » ، گفت: اگر ما هم نخواهیم این طرح را ادامه دهیم، دانش آموزانی که به مناطق عملیاتی می روند، آن را ادامه می دهند؛ فکر می کم این موضوع جزو مطالبات دانش آموزی است و ما باید تلاش کنیم که با هماهنگی آموزش و پرورش انجام شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی بیان داشت: به نظر می آید که باید این طرح به صورت جدی از سال آینده آغاز شود چرا که باید جلساتی با معاونت پرورشی آموزش و پرورش برگزار شود تا طرح با استحکام و قوی اجرایی شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات