خبرها حاکیست که به زودی جایگزین معاون آموزش متوسطه و رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده معرفی می شوند.

به گزارش افکارنیوز ، ماه آبان را باید ماه تغییرات مدیریتی وزارت آموزش و پرورش نامید؛ این روزها کمیته انتصابات آموزش و پرورش به شدت سرگرم بررسی ها و تأیید مدیران است.

طی روزهای گذشته نیز ۳ انتصاب در آموزش و پرورش شامل رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، مدیرکل دفتر وزارتی و رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش انجام شد که البته انتصابات بنیادین و ضروری محسوب نمی شدند.

مهمترین تغییر وزارتخانه، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران است که حرف و حدیث های متعددی درباره جایگزین مطرح شده است و قرار است امروز اسفندیار چهاربند به عنوان مدیرکل، جایگزین سیدعلی یزدیخواه شود.

خبرها حاکیست که به زودی جایگزین ابراهیم سحرخیز معاون آموزش متوسطه و فرشته حشمتیان رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده معرفی می شوند؛ قرار است مدنیان به جای سحرخیز و مرضیه گُرد به جای حشمتیان منصوب شوند.

انتصاب مدیران کل آموزش و پرورش استان ها درگیر بررسی ها بیشتر است البته شنیده ها حاکیست که تغییرات ادارات کل استان ها قطعی شده است و در مرحله تأیید نهایی قرار دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات