مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، جزئیات و نحوه ثبت نام در این آزمون را اعلام کرد.

به گزارش افکارنیوز ، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه ۱۲ آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org آغاز می شود.

وی با اشاره به جزئیات نحوه ثبت نام در این آزمون، گفت: داوطلبان از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب فعال و پرداخت مبلغ ۱۷۸ هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت نام اقدام کنند. داوطلبانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی علاقه مند به شرکت در رشته امتحانی دوم هستند، ضرورت دارد که کد رشته امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: این دسته از داوطلبان باید برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر به مبلغ ۱۷۸ هزار ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

توکلی یادآور شد: داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون چنانچه علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، ضرورت دارد ضمن اطلاع از رشته های امتحانی که دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آنها پذیرش می کنند علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۵۸ هزار ریال دیگر برای اعلام علاقمندی اقدام کنند.

وی با اشاره زمان برگزاری این آزمون، گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون تحصیلات تکمیلی ۱۳۹۳ در روزهای ۱۶،۱۷ و ۱۸ بهمن ماه برگزار می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات