رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به ادامه بارش باران و برف در استان های مرکزی، غربی و شمالی، از کشته شدن ۴ نفر در برخورد کامیون بنز و پراید خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از بارش برف و باران در استان های مرکزی و غربی کشور خبر داد.

وی گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در اکثر محورهای استان های گلستان، آذربایجان غربی، یزد، تهران، فارس، اردبیل، قزوین، کردستان و گیلان بارش باران سبب لغزندگی جاده ها شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: همچنین در ارتفاعات محورهای هراز و چالوس و محورهای تکاب به شاهین دژ و گردنه مایین بلاغ در استان اذربایجان غربی بارش برف گزارش گردیده است.

وی تاکید کرد: براساس همین گزارش سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان برخوردار هستند.

سلبی در ادامه با اشاره وقوع ۲ فقره تصادف فوتی در جاده های کشور طی شب گذشته گفت: برابر اعلام پلیس راه استان سمنان در ساعت ۲۳: ۴۶ شب گذشته بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه وانت پیکان در جاده شاهرود به سبزوار ۶ نفر مجروح شدند.

وی افزود: برابر اعلام پلیس راه استان گیلان در ساعت ۲۲: ۳۰ شب گذشته بر اثر تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه سواری پراید در جاده منجیل به رودبار ۴ نفر کشته شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات