به گفته معاون برنامه و بودجه استانداری تهران بر طبق هماهنگی های انجام شده با سازمان های زیربط برای ماه محرم و نذورات شهروندان هیچ کمبود و افزایش قیمتی در اقلام پر مصرف وجود ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، هر ساله با فرارسید روزهای بخصوصی از سال همچون ایام ماه محرم، ماه رمضان و روزهای پایانی سال به نسبت نیاز بیشتر مردم به کالاهای پر مصرف و اقلام خوراکی باعث شده که این روزها نوسان قیمت در برخی از اقلام خوراکی را شاهد باشیم که در این باره نعمت الله ترکی، معاون برنامه و بودجه استان تهران، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: هر هفته در استانداری تهران برای تنظیم بازار نشست هایی برگزار می شود و در افزایش قیمت اقلام و کالاهای اساسی باید به این نکته توجه داشت که بعضی از اقلام تابع قیمت گذاری و بعضی دیگر بر مبنای عرضه و تقاضا است.

به گفته ترکی برای ماه محرم قیمت کالاهای اساسی همچون قند، شکر، روغن، آرد، نان و گندم درستاد تنظیم بازار قیمت گذاری و اعلام شده است که از قیمت های ثابت در بازار بر خوردار است.

معاون برنامه و بودجه استانداری تهران با بیان اینکه هر گونه نوسان در قیمت ها باید از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده تایید شود، تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه نوسان در قیمت ها سازمان حمایت از مصرف کننده موظف است کالاهای مورد نظر را قیمت گذاری و اعلام کند.

ترکی تاکید کرد: بنابر عملکرد ستاد تنظیم بازار برای ماه محرم قیمت اقلام پر مصرف خوراکی از جمله برنج، محصولات پروتینی، روغن و حبوبات کنترل شده است، در ضمن بر طبق هماهنگی با سازمان صنعت، معدن و تجارت تا پایان ماه محرم هیچ کم و کاستی در بحث ذخیره سازی اقلام پر مصرف وجود ندارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات