استاندار تهران درباره تعامل استانداری با شهرداری تهران گفت: ما رسماً سلام را به شهردار تهران اعلام کرده ایم و امیدواریم شهردار نیز علیک سلام ما را بگوید.

به گزارش افکارنیوز ، سیدحسین هاشمی درباره جلسه مشترک شورای شهر، شهرداری و استانداری تهران اظهار داشت: ارتباط استانداری با شورای شهر در آینده خیلی منظم تر می شود.

وی ادامه داد: مقرر شده است نماینده استانداری تهران در جلسات شورای شهر حضور داشته باشد و در آینده ای نزدیک این اقدام صورت می گیرد.

هاشمی درباره تعامل استانداری با شهرداری تهران اظهار داشت: ما رسماً سلام را به شهرداری اعلام کرده ایم و امیدواریم شهردار تهران نیز علیک سلام ما را بگوید.

استاندار تهران درباره تنظیم بازار استان در ماه محرم اظهار داشت: خوشبختانه کالاهای مورد نیاز و اساسی ماه محرم ذخیره شده است و هیچ مشکلی در توزیع کالاها نخواهیم داشت.

هاشمی درباره مصرف سوخت در استان تهران اظهار داشت: در صورتی که مصرف گاز در استان تهران افزایش یابد سوخت مکان های پرمصرف قطع می شود.

وی تأکید کرد: مطمئناً در بخش خانگی سوخت مورد نیاز تأمین خواهد شد و در سال ۹۲ نیز قطعی گاز در استان تهران نخواهیم داشت.

استاندار تهران درباره مصرف آب اظهار داشت: در حال حاضر با کمبود حاد آب در استان مواجه نیستیم ولی در صورتی که از مرز ۲۰ درصد مصرف آب توسط خانوارها عبور کنیم مطمئناً با جیره بندی آب مواجه خواهیم شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات