رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: مجلس بر اساس قول فرجی دانا مبنی بر اینکه از افراد مسئله دار استفاده نمی کند به وی رای اعتماد داد ولی فرجی دانا در قدم اول قول خود را زیر پا گذاشت بنابراین مجلس باید برای سؤال از فرجی دانا وارد شود.

به گزارش افکارنیوز، سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در رابطه با عزل و نصب های اخیر در وزارت علوم و اعتراض مجلس به این عزل و نصب ها، گفت: توجه دشمن در حال حاضر به مسائل داخلی است و مهم ترین مکان در داخل نیز دانشگاه ها هستند، بنابراین نباید از کسانی که امتحان بدی پس داده اند و با طرح های دشمن هم نوا شده اند در مکان حساسی مانند دانشگاه استفاده کرد.

وی افزود: این افراد چه به صورت آگاهانه و چه ناآگاهانه با طرح های دشمن هم نوا شدند و نباید در پست های حساس به کار گرفته شوند.

صلاحی ادامه داد: در صورت بکارگیری افراد مسئله دار در پست هایی مانند پست های حساس وزارت علوم مهم ترین مشکل شامل دولت می شود زیرا تنش زا بودن دانشگاه ها وارد کف خیابان شده و نخستین بار دود آن به چشم دولت می رود.

رئیس سازمان بسیج اساتید اظهار داشت: در شرایطی که دولت باید برای تحقق حماسه اقتصادی تلاش کند اقدامات تنش زای اینچنینی تمرکز دولت را تحت الشعاع قرار می دهد.

وی افزود: مجلس بر اساس قول فرجی دانا مبنی بر اینکه از افراد مسئله دار استفاده نمی کند به وی رای داد ولی فرجی دانا در قدم اول قول خود را زیر پا گذاشت. بنابراین مجلس باید برای سؤال از فرجی دانا وارد شود.

صلاحی گفت: به همین منظور نامه ای برای فرجی دانا ارسال کردم تا در انتصابات خود تجدید نظر کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات