سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تدوین برنامه ویژه کاهش آلودگی هوا توسط شورا خبر داد و گفت: بزودی این برنامه در صحن شورا مطرح خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز، رضا تقی پور با اشاره به افزایش آلودگی هوا و همچنین شرایط نامطلوب جوّی اظهار داشت: شورای شهر تهران نیز همانند سایر دستگاه های متولی برنامه های متعددی را در بخش کاهش آلودگی در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در شرایط اضطرار آلودگی هوا به سر می بریم باید تمامی دستگاه های متولی همکاری لازم را داشته باشند، ضمن اینکه در این بخش نیز شهروندان باید با دستگاه های متولی همکاری های لازم را انجام بدهند.

تقی پور ادامه داد: شورای شهر تهران برای یک برنامه درازمدت برای کاهش آلودگی هوا پیش بینی کرده اند که بزودی این برنامه در صحن شورا مطرح خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: روز گذشته نخستین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در شهر تهران با حضور نمایندگان مختلف از دستگاه های متولی تشکیل شد که امیدواریم مصوبات این کمیته با همکاری شهروندان اجرا شود.

وی گفت: کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران نیز برنامه هایی را برای کاهش آلودگی هوا در دستور کار خود قرار داده است که پیش بینی می شود با همکاری دستگاه های مسئول در روزهای آینده شاهد کاهش آلودگی هوا در شهر تهران باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات