پرونده قتل بنگاه دار به دست مرد مستاجر برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

به گزارش افکارنیوز، یک سال قبل به پلیس خبر دادند درگیری در دفتر معاملات املاک میان دو نفر به زخمی شدن مرد بنگاه دار که بهنام نام دارد منجر شده است. وقتی پلیس به محل رسید متوجه شد مرد بنگاه دار با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافته اما ضارب هنوز در محل است.

با بازداشت مرد ضارب و انتقال او به کلانتری خبر رسید بهنام در بیمارستان به خاطر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

متهم که مرتضی نام دارد در تحقیقات به پلیس گفت به خاطر توهین هایی که بهنام به همسرش کرده او را به قتل رسانده است.

تهم گفت: داشتم از مقابل بنگاه رد می شدم که بهنام من را صدا کرد و گفت اگر حرفی داری خودت به من بگو و دیگر اجازه نده همسرت به دفتر بیاید. وقتی به خانه رفتم و در مورد این موضوع از همسرم سوال کردم او گفت برای اعتراض به وضعیتی که در ساختمان است به بنگاه رفته بود و بهنام هم به او توهین کرده و با فحاشی همسرم را از بنگاه بیرون انداخته است. من خیلی عصبانی شدم چاقو برداشتم و به دفتر بنگاه رفتم با بهنام درگیر شدم او دوباره فحاشی کرد و من هم یک ضربه به او زدم قصدم کشتن نبود ضربه را زدم برای اینکه بتوانم جلو فحاشی هایش را بگیرم.

برای مشخص شدن انگیزه درگیری و آنچه بین بهنام و همسر مرتضی رخ داده بود پلیس مریم زن مرتضی را مورد بازجویی قرار داد، این زن گفت: چند ماه بود که ما این خانه را از بنگاه اجاره کرده بودیم بنگاه دار به ما نگفته بود در طبقه بالا چند جوان مجرد زندگی می کنند وقتی به خانه اسباب کشی کردیم متوجه این موضوع شدیم. سروصدای آنها خیلی ما را اذیت می کرد خصوصا روزها که شوهرم در خانه نبود آنها خیلی شلوغ می کردند و من هم که زن تنهایی بودم می ترسیدم. مرتب آهنگ می گذاشتند و سروصدا می کردند. چندبار به بهنام گله کرده بودم اما او می گفت طبقه بالا به او ربطی ندارد و بعضی وقت ها هم به من می گفت نباید بهانه گیری کنی. روز حادثه خیلی عصبانی شدم و گفتم باید آنها را ساکت کنی این خانه قابل سکونت نیست و ما خیلی اذیت می شویم، بهنام هم عصبانی شد و درگیری لفظی بین ما اتفاق افتاد. او به من گفت اگر دوست ندارید می توانید بروید و اینکه چرا آن جوانان زیاد راه می روند و شلوغ می کنند به من ربطی ندارد.

بهنام به خاطر عصبانیت من خیلی ناراحت شد و فحش داد بعد هم سر راه برگشت همسرم به خانه موضوع را به او گفت. اگر او حرفی نمی زد من هم چیزی به همسرم نمی گفتم. چون شوهرم را می شناختم و می دانستم خیلی عصبانی می شود. می خواستم به شوهرم بگویم خودش سر این موضوع با همسایه های طبقه بالا صحبت کند اما وقتی شوهرم با عصبانیت به خانه آمد و از من بازخواست کرد من هم مجبور شدم همه واقعیت را بگویم.

زن جوان ادامه داد: شوهرم خیلی غیرتی است. او چاقو را برداشت و به سمت بنگاه رفت من هم سریع لباس پوشیدم و دنبالش رفتم تا بتوانم کاری بکنم می خواستم جلو این درگیری را بگیرم. وقتی دیدم شوهرم وارد بنگاه شد از همسایه ها کمک خواستم اما همه چیز در چند ثانیه اتفاق افتاد تا بقیه بیایند شوهرم ضربه را زد.

در ادامه، تحقیقاتی نیز از پسرانی که همسایه متهم بودند به عمل آمد یکی از آنها به پلیس گفت: ما با مرتضی هیچ درگیری نداشتیم او مرد خوبی بود و ما اصلا کاری به کار او نداشتیم البته از رفتارش مشخص بود مرد حساسی است به همین دلیل هم ما سعی می کردیم در ساعات معمول رفت وآمد کنیم تا مشکلی ایجاد نشود مرتضی به ما گفته بود چون زن جوان دارد نمی خواهد درگیری ایجاد شود اما همسر مرتضی مرتب به ما تذکر می داد و چندین بار هم به بنگاه گفته بود ما سروصدای زیاد داریم این رفتارش ما را خیلی اذیت می کرد اتفاقا می خواستیم خودمان با مرتضی صحبت کنیم که پیش از حرف زدن ما این موضوع پیش آمد و مرتضی مرد بنگاه دار را به قتل رساند. همسر مرتضی می خواست ما از آن خانه برویم.

بعد از اینکه بازپرس جنایی اتهام قتل عمدی را به مرتضی تفهیم کرد پزشکی قانونی نیز گزارش کرد علت مرگ واردآمدن ضربه به سینه متهم و پارگی رگ های قلبی و خونریزی شدید ناشی از آن است.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات