جوان زندانی وقتی دختر مورد علاقه اش را دید که به ملاقاتش آمده، در همان زندان از او خواستگاری کرد و جواب مثبت گرفت غافل از اینکه ۴سال بعد با شکایت او بار دیگر راهی زندان خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز، شنبه شب زن ۳۰ساله ای سراسیمه با پلیس ۱۱۰تماس گرفت و فریاد زد: «شوهرم قصد کشتن مرا دارد. » تیمی از مأموران بعد از گرفتن نشانی، راهی خانه این زن در شمال پایتخت شدند و وقتی به آنجا رسیدند صدای فریادهای زن و مردی را شنیدند که از داخل یکی از آپارتمان ها به گوش می رسید.

در همان هنگام یکی از همسایه ها به مأموران گفت: این زن و شوهر مدت هاست که در این آپارتمان زندگی می کنند و مرتب با هم درگیرند. حتی دیدیم که ساعتی قبل مرد جوان که حسن نام دارد، قصد داشت همسرش را از پنجره به بیرون پرتاب کند اما موفق نشد. ماموران زنگ خانه مورد نظر را زدند و ناگهان زن جوان درحالی که سر و صورتش خونی بود از خانه بیرون آمد و از شوهرش به اتهام ضرب و شتم شکایت کرد. به این ترتیب مرد جوان دستگیر شد و به کلانتری انتقال یافت.

متهم دستگیر شده که به شیشه اعتیاد دارد روز گذشته به دادسرای ناحیه یک تهران منتقل شد. وقتی مأموران او را به شعبه سوم بازپرسی منتقل کردند، همسرش با چشمانی گریان روی صندلی نشسته بود. زن جوان به اتهام اقدام به قتل و ضرب و شتم از شوهرش شکایت کرده و خواستار مجازات او بود. این زن در توضیح ماجرای زندگی اش به بازپرس پرونده گفت: ۴سال و نیم پیش با حسن آشنا شدم. او مغازه دار بود و من گاهی برای خرید به آنجا می رفتم.

چند ماه بعد از آشنایی مان یکدفعه حسن غیبش زد. از دوستانش که پرسیدم گفتند به شهرستان رفته است اما موبایلش را پاسخ نمی داد. اصلا سابقه نداشت که بی خبر جایی برود. آنقدر پرس وجو کردم تا اینکه متوجه شدم به اتهام سرقت دستگیر شده است.

وی ادامه داد: حسن به ۶ ماه زندان محکوم شده بود. چون به او علاقه داشتم، به ملاقاتش در زندان رفتم و با دیدن او، دلم به حالش سوخت.

حسن باورش نمی شد که به ملاقاتش بروم و آن روز در زندان از من خواستگاری کرد و قول داد بعد از آزادشدن به خواستگاری ام بیاید. من هم که عشق چشمانم را کور کرده بود پذیرفتم و به او جواب بله دادم غافل از اینکه زندگی ام را تباه خواهم کرد. وی در ادامه گفت: ۴سال زندگی سختی داشتم، مدتی شوهرم بی کار بود و با دوستان ناباب رفت وآمد می کرد.

چند روز پیش هم متوجه شدم که او به شیشه معتاد شده است. اوایل آرام بود اما به تازگی توهم های عجیبی به سراغش می آید و بر سر مسائل کوچک با من درگیر می شود. آنقدر کتکم می زند که فکر می کنم دیگر زنده نخواهم ماند. شب گذشته باز هم او را در حال مصرف شیشه دیدم و وقتی شنیدم که قرار است دوستانش به خانه مان بیایند عصبانی شدم.

همشهری نوشت: بر سر این موضوع جنجالی بزرگ به پا شد. حسن باز هم مرا به باد کتک گرفت و بعد پنجره را باز کرد و به زور می خواست مرا به پایین پرتاب کند اما آنقدر جیغ و فریاد راه انداختم که ترسید. او با دیدن همسایه ها که شاهد ماجرا بودند، از این کار خودداری کرد و دوباره مرا به باد کتک گرفت.

بعد از اظهارات این زن، مرد شیشه ای حرف های او را تأیید کرد و گفت که همسرش را دوست دارد و پشیمان است. با این حال قاضی پرونده برای او قرار قانونی صادر کرد و وی تا انجام تحقیقات تکمیلی راهی زندان شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات