رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، از صحت عمل کارکنان انتظامی با رد رشوه های ۲۵۰۰ یورویی، ۲۵۰۰ دلاری و یک عدد کارت عابربانک حاوی مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال، توسط ماموران انتظامی این استان، خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ حسن ناگهانی، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: مأموران کلانتری ۱۲ شهرک واوان در اسلامشهر، حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پرشیا سفیدرنگ مشکوک شده و سعی به متوقف کردن آن داشتند که در نهایت خودرو به همراه فردی بنام شاپور. ر دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از خودرو کشف می شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با انتقال متهم دستگیر شده به کلانتری و آغاز تحقیقات اولیه یکی از بستگان متهم بنام بهنام. ن با حضور در کلانتری، برای فرار از دست قانون، ۲۵۰۰ یورو، ۲۵۰۰ دلار و ۱ عدد کارت عابربانک با موجودی ۱۸۰ میلیون ریال بعنوان رشوه به مأموران انتظامی این کلانتری پیشنهاد داد که با عزت نفس و قانونمداری کارکنان انتظامی، مبالغ رشوه ضمیمه پرونده متهم و اقوام وی شد.

سرهنگ ناگهانی تصریح کرد: در بازرسی مأموران انتظامی از داخل خودرو، ۸۰ میلیون دلار، ۲ دستگاه لب تاپ، ۱۰۰ گرم طلا، ۴۰۰۰ دینار عراقی و ۲ چمدان لباس کشف شد که این همگی مسروقه بودند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات