مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به اینکه ۳۱۳ بخاری تابشی در سطح مدارس استان تهران توزیع شده است، گفت: در مدارس استان تهران بخاری نفتی یا چکه ای نداریم و بخاری تابشی نیز جایگزین بخاری های گازی موجود شده است.

به گزارش افکارنیوز ، علی نبیان در رابطه با استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان تهران اظهار داشت: ۳۱۳ دستگاه بخاری تابشی برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان تهران در فصل سرما اختصاص یافته و توزیع شده است.

وی افزود: از تعداد ۳۱۳ بخاری تابشی که در حال توزیع است ۵۰ درصد مختص شهر تهران و ۵۰ درصد مختص شهرستان های استان تهران است، بخاری های تابشی در شهر تهران در مناطق ۱،۸، ۷ و ۱۹ که مناطق حاشیه ای و سردتری هستند، توزیع شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به اینکه برخی از مدارس استان تهران توسط بخاری گازی گرم می شود که این موضوع برخلاف آئین نامه مقررات ملی ساختمان و ایمنی است، گفت: از محل اعتبارات ملی استانداردسازی سیستم گرمایشی فضاهای آموزشی، اعتباری برای نوسازی مدارس استان تهران و راه اندازی سیستم گرمایشی به صورت متمرکز یعنی پکیج اختصاص یافته است تا بتوانیم بخشی از کمبودها در حوزه سیستم گرمایشی مدارس را رفع کنیم.

نبیان بیان کرد: استاندارد سازی سیستم گرمایشی تمام مدارس استان تهران تا ۲ سال ادامه دارد و در طول این مدت می توانیم تمام فضاهایی را که نیاز به سیستم گرمایشی متمرکز یعنی پکیج دارند را مجهز کنیم؛ اعتبار ۲ میلیارد تومانی به این منظور تخصیص یافته است که تاکنون بخشی از این اعتبار تامین شده و کار خود را آغاز کرده ایم.

وی درخصوص وجود بخاری نفتی در مدارس استان تهران عنوان کرد: در مدارس استان تهران بخاری نفتی یا چکه ای نداریم و بخاری تابشی نیز جایگزین بخاری های گازی موجود شده است که می تواند با استفاده از برق ۳ فاز تا حدود ۶ کلاس را تحت پوشش قرار دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات