رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه وسیله نقلیه در استان خراسان رضوی و ۸ کشته و ۱۶ مجروح در این حادثه خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ سلبی با اعلام این خبر افزود: ساعت ۱۷: ۳۰ شب گذشته تصادف زنجیره ای بین ۵ دستگاه وسیله نقلیه در استان خراسان رضوی رخ داد.

به گفته این مقام مسئول انتظامی بر اثر این تصادف تریلی هوو و یک دستگاه سواری پراید از مسیر خود منحرف شده و با یک دستگاه اتوبوس بنز برخورد کرده است و در پی آن اتوبوس مسافر بری با دو دستگاه سواری پراید دیگر برخورد کرده است.

وی افزود: این حادثه در کیلومتر ۳۰ جاده قوچان به درگز در استان خراسان رضوی رخ داد که در بررسی های اولیه توسط کارشناسان پلیس راه مشخص شد در این حادثه متاسفانه ۸ نفر از هموطنانمان کشته و ۱۶ نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت؛ کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بروز نقص فنی حادث در سیستم ترمز تریلی هوو اعلام کرده اند.
*امداد رسانی به حادثه دیدگان تصادف جاده ای

محمود مظفر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح عملیات امداد رسانی جاده ای به حادثه دیدگان برخورد تریلر با اتوبوس و ۳ سواری در خراسان افزود: ساعت ۱۷: ۴۸ دقیقه روز جمعه برخورد یک دستگاه تریلر با اتوبوس و ۳ سواری در محور قوچان- درگز از طریق اورژانس به امداد و نجات اطلاع داده شد.

وی در ادامه با اشاره به ۴ تیم ۱۲ نفره امدادی با رساندن خود به صحنه ی تصادف توانستند ۱۵ نفر را با عملیات رها سازی نجات داده و ۲۵ مصدوم این حادثه را به نیروهای اورژانس برای انتقال به مراکز درگا تحویل داده شدند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات متاسفانه این حادثه ۵ کشته در صحنه تصادف داشته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات