جوان ایرانی بعد از اینکه ۳ هموطن خود را در محله بروکلین نیویورک به گلوله بست و به قتل رساند، خود را به پشت بام رساند و با شلیک یک گلوله به زندگی اش پایان داد.

به گزارش افکارنیوز ، این حادثه دوشنبه گذشته در خانه ۳طبقه ای رخ داد که قربانیان در آنجا زندگی می کردند. به گزارش سی ان ان، ۳قربانی حادثه از اعضای یک گروه موسیقی بودند که در این شهر کار و زندگی می کردند. پلیس وقتی در جریان حادثه قرار گرفت، راهی محل حادثه شد و در آنجا با اجساد ۲ برادر ۲۷و ۲۸ساله به نام های سروش و آرش روبه رو شد. در این محل جسد مرد حدودا ۳۵ساله به نام علی نیز پیدا شد که بررسی ها نشان می داد هر ۳ نفر آنها به ضرب گلوله کشته شده اند.

مأموران پلیس در این خانه با پیکر مجروح جوان ۲۲ساله ای به نام ساسان نیز روبه رو شدند. او بر اثر اصابت گلوله به بازویش مجروح شده بود که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت. مأموران در ادامه راهی پشت بام خانه قربانیان شدند و در آنجا جسد چهارمین نفر را دیدند که به ضرب گلوله خودکشی کرده بود.

بررسی ها نشان می داد که این فرد، جوانی به نام علی اکبر بود که عامل جنایت بوده و بعد از قتل ۳نفر از اعضای گروه موسیقی در محل زندگیشان، خودش را به پشت بام رسانده و در آنجا با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرده است.

گفته می شود عامل جنایت نیز پیش از این در یک گروه موسیقی مشغول فعالیت بوده اما بنابر دلایلی که هنوز مشخص نیست، با در دست داشتن یک مسلسل راهی محل زندگی قربانیان شده و آنها را به گلوله بسته و سپس خودکشی کرده است.

اعضای این گروه موسیقی از سال ۲۰۰۸ در نیویورک فعالیت می کردند که این حادثه برایشان رخ داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات