دو مردی که با ضربات چاقو یک پسر جوان را به قتل رسانده بودند با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان فارس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش افکارنیوز ، چند روز گذشته از سوی بیمارستان امام خمینی (ره) شهر آباده مرگ یک پسر جوان که با اصابت ضربات چاقو مجروح شده بود، به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

با اعلام مرگ جوان ۳۳ ساله، بلافاصله اکیپی از عوامل آن یگان به همراه ماموران پلیس آگاهی، تشخیص هویت و پزشک قانونی به محل عزیمت کردند.

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که فرد مقتول از سوی افرادی مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان، فوت کرده است.

سرهنگ هاشمی فرمانده انتظامی آباده درباره این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با استفاده از شگردهای پلیسی و تحقیقات علمی بر روی این پرونده موفق به شناسایی و دستگیری قاتلان به نام های محمد و محسن و پس از ارجاع پرونده به دستگاه قضایی، متهمان توسط مقام قضایی روانه زندان شدند.

گفته می شود متهمان در بازجویی فنی و پلیسی انگیزه خود را یک کینه قدیمی و خصومت شخصی عنوان کرده بودند و شب حادثه در موقعیتی مناسب به مقتول حمله ور شدند ولی اصلا قصد کشتن آن را نداشتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات