عضو کمیسیون عمران شورای شهر گفت: متأسفانه برای مسکن مهر طرح جامعی وجود ندارد گر چه می توانست در احیای بافت های فرسوده الگویی برای توسعه آینده مسکن فراهم کند اما به درستی استفاده نشد.

به گزارش افکارنیوز ، اقبال شاکری با بیان این مطلب افزود: مسکن مهر ضمن اینکه یک طرح مسکن سازی در کشور بوده در احیای بافت های فرسوده نیز هدف این بود که الگویی باشد برای توسعه آینده مسکن که متأسفانه از این پتانسیل استفاده نشد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر اظهار داشت: در ارتباط با طرح مسکن مهر متأسفانه همچنان گفتگوها پراکنده است و هنوز حتی از طرف وزارت راه و شهرسازی نیز مطلبی به عنوان تصمیم گیری نهایی ابلاغ نشده و بعضاً صحبت ها متفاوت و متضاد بوده که نشان دهنده عدم نتیجه گیری نهایی در این رابطه است.

وی ادامه داد: بنده شخصاً پروژه مسکن مهر را چندین بار در دانشگاه مورد بررسی قرار دادم که با کاستی ها، کمبود و چالش هایی دارد اما مزایا و محاسنی را نیز داشته و قطعاً نمی توان آن را به طور کلی رد کرد بلکه باید سعی شود کاستی ها با کار کارشناس برطرف شود.

شاکری خاطرنشان کرد: کندی روند پیشرفت مسکن مهر و یا حتی توقف آن به نظر به دلیل بررسی مجدد از سوی وزارت راه و شهرسازی است و از گفته هایی که در برخی جلسات عنوان می شود اینگونه استنباط می شود که در حال بررسی است؛ اما در حد یک نکته ای که در همان جلسه گفته می شود و به نظر از طرح جامعی برخوردار نیست اما نباید مسکن مهر را به طور کامل رد کرد بلکه باید با یک کارشناس کاستی ها را برطرف کرد و ما در کمیسیون عمران نیز آمادگی داریم یافته ها و بررسی های خود در اختیار قرار دهیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات