مدیرکل روابط عمومی هلال احمر با اشاره به اعزام نخستین تیم امدادی کشورمان به فیلیپین از خرید اقلام بشردوستانه در مناطق طوفان زده برای سهولت کمک رسانی به حادثه دیدگان خبر داد و گفت: طوفان زدگان از کمک های آمریکا و فرانسه راضی نیستند.

به گزارش افکارنیوز ، وحید رحمتی رودسری با اشاره به اعزام نخستین تیم امدادی هلال احمر ایران به فیلیپین از خرید اقلام بشردوستانه در مناطق طوفان زده برای سهولت و سریعتر رسیدن این اقلام به دست حادثه دیدگان خبر داد و اظهار داشت: تیم ارزیاب امدادی جمعیت هلال احمر ایران صبح امروز (سه شنبه ۲۸ آبان) به فیلیپین اعزام شد که سرپرستی این تیم با رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ایران است.

وی افزود: با توجه به نوع درخواست های کشور فیلیپین برای کمک به طوفان زدگان؛ تصمیم بر آن شد تا تیم امدادی ایران به سرپرستی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، در کشور فیلیپین اقلام مورد نیاز طوفان زدگان را خریداری کرده و با چسباندن لیبل های جمعیت هلال احمر ایران به طوفان زدگان این کمک ها ارائه شود.

رحمتی با اشاره به اینکه در حال حاضر قبل از ایران، کشورهای آمریکا و فرانسه نیز کمک هایی به طوفان زدگان فلیپین ارسال کرده اند، بیان داشت: ولی با توجه به گزارشات رسیده طوفان زدگان از نوع کمک رسانی تاکنون راضی نبوده و امیدواریم با کمک های بشردوستانه ایران بتوانیم گوشه ای از مشکلات آنان را برطرف کنیم.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: بیشترین نیاز طوفان زدگان فیلیپینی مواد شوینده، چادر، مواد بهداشتی و غذا اعلام شده است و چون ارسال این اقلام با کشتی زمان زیادی را می گرفت بنابراین هماهنگی ها برای خرید این اقلام و اهدای آن به طوفان زدگان در کشور متبوع صورت می پذیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات