مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت هزینه های درمانی بیش از یک میلیون بازنشسته کشوری با بیمه طلایی، خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، ایراندخت عطاریان با اشاره به پرداخت ۱۰۰ درصد هزینه های بستری درمان بازنشستگان در قالب بیمه طلایی، گفت: از آغاز اجرای طرح ملی بیمه طلایی برای بازنشستگان و خانواده تحت تکفل آنها، تاکنون بیش از یک میلیون و ۸۲ هزار و ۸۶۷ نفر با مراجعه به بیمارستان های طرف قرارداد تحت درمان قرار گرفته اند و حدود ۶۵ درصد از کل مبلغ قرارداد بابت خدمات بستری درمان، پرداخت شده است.

وی ادامه داد: استقبال بازنشستگان و خانواده های آنها از این بسته حمایتی دولت در بخش بهداشت و درمان نشان دهنده آن است که اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری در جهت کاهش هزینه های درمانی و ارائه خدمات مطلوب به بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها موثر و نتیجه بخش بوده است.

به گفته مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اگر بازنشسته ای به مراکز و یا بیمارستان های طرف قرارداد با سازمان بیمه گر مراجعه کند، هیچ گونه هزینه ای پرداخت نخواهد کرد و در صورت مراجعه به مراکز و بیمارستان های غیر طرف قرارداد، هزینه های درمانی او در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده ظرف پنج روز محاسبه و پرداخت خواهد شد.

عطاریان، افزود: در حال حاضر بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها تحت پوشش بیمه طلایی درمان قرار دارند.

وی، اظهار داشت: امسال برای بیمه طلایی بازنشستگان کشوری با مشارکت دولت، صندوق بازنشستگی کشوری و بازنشستگان بالغ بر ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در پایان تاکید کرد: خدمات بیمه طلایی تا پایان خرداد ماه سال آینده به بازنشستگان و خانواده آنها ادامه خواهد داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات