پسران دبیرستانی که اقدام به زورگیری از نوجوانان پایتخت می کردند توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش افکارنیوز ، چندی پیش ماموران کلانتری ۱۰۷ گلبرگ از یک مورد زورگیری در محدوده میدان ۱۸ نار مک با خبر شدند و سریعا خود را جهت بررسی موضوع به محل اعزام کردند.

با حضور ماموران دو شاکی ۱۴ و ۱۵ ساله به ماموران مراجعه کرده و گفتند ۴ نفر با در دست داشتن قمه و چاقو به سمت ما حمله ور شده و با گرفتن ۸۰ هزار تومان پول نقد و گوشی همراهمان متواری شدند.

ماموران با بررسی از صحت موضوع مشخصات سارقان زور گیر را از مالبا ختگان گرفته و طرح مهار را در سطح منطقه به اجرا درآوردند. چند دقیقه از اجرای طرح نگذشته بود که ۲ نفر از سارقان زور گیر که حدو دا ۱۸ ساله بودند دستگیر شدند.

این افراد در بازجویی پلیسی به زورگیری از نوجوانان اعتراف کرده و بیان داشتند که با پلیس برای دستگیری دو همدست خود که هم مدرسه ای آنان می باشند، همکاری می کنند.

به دنبال این موضوع ماموران توانستند محل اختفای ۲ سارق زور گیر دیگر را در منطقه نظام آباد ردیابی و با مجوز ورود به منزل به محل مورد نظر اعزام شوند.

پس از محاصره مخفیگاه متهمان که یک منزل مسکونی بود، پلیس با مجوز قضایی وارد ساختمان شده و دو نوجوان زور گیر را در حالیکه در خواب بسر می بردند دستگیر و به مقر انتقال دادند.

رئیس کلانتری ۱۰۷ گلبرگ سرگرد حسن نور آبادی با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: این ۴ سارق زور گیر با تکمیل پرونده و اعتراف به چندین مورد زورگیری دیگر جهت بررسی به مقام قضایی ارجاع شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات