یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات جلسه روز یکشنبه شورا، گفت: بخش درآمدهای متمم بودجه به شهرداری در سال ۹۲ بررسی همچنین نمایندگان شورا در کمیسیونهای و نهادهای مرتبط انتخاب شدند.

به گزارش افکارنیوز ، ابوالفضل قناعتی با اشاره به مصوبات جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران با بیان اینکه کمیته ستاد شورایاری ها امروز انتخاب شدند گفت: الهه راستگو، مرتضی طلایی، قناعتی، پرویز سروری و احمد حکیمی پور ۵ عضو منتخب شورا برای حضور در کمیته شورایاری ها بودند که طلایی به ریاست ستاد، سروری نایب رئیس و قناتی به عنوان منشی انتخاب شدند. همچنین بنده به عنوان نماینده شورا در تاکسیرانی برای رسیدگی به تخلفات سازمان تاکسیرانی از سوی کمیسیون عمران به شورا معرفی و پس از رای گیری به عنوان نماینده انتخاب شدم.

وی ادامه داد: محسن سرخو به عنوان ناظر بر عملکرد تاکسیرانی، دوستی به عنوان ناظر به عملکرد پایانه ها و ترمینال ها و آقایان چمران، تندگویان، سالاری نیز به عنوان اعضای کمیسیون ماداه ۶۴ و دکتر رحمت الله حافظی به عنوان نماینده شورا در سازمان نظام وظیفه انتخاب شدند.

قناعتی با اشاره به بررسی بخش درآمدی متمم سال ۹۲ در جلسه امروز شورا گفت: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه توضیحاتی در خصوص متمم ارایه کرد که سرانجام قرار شد بررسیهای تخصصی در کمیسیون تلفیق انجام شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر افزایش درآمدهای شهرداری از محل فروش تراکم است، گفت: این موضوع در جلسه ای با شهردار تهران مطرح شد که شهردار تاکید کرد تمامی درآمدهای شهرداری از فروش تراکم مجاز و بر اساس طرح تفصیلی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات