در حالی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل منظم جلسات شورای عالی بیمه خدمات درمانی در هرماه خبر داده بود که با گذشت حدود ۴۰ روز این جلسه تشکیل نشده است.

به گزارش افکارنیوز ، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه در آغاز فعالیتش از برگزاری منظم جلسات شورای عالی بیمه خدمات درمانی در هرماه خبر داد و گفت: این جلسات با حضور وزرای مربوطه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رفاه و نمایندگان سازمان های بیمه گر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید توجه به موضوع سلامت و هزینه های مردم از دغدغه های اصلی و نگرانی های دولت و شخص رئیس جمهور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تشکیل شورای عالی بیمه اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل این شورا اهتمام جدی به مسائل سلامت و همچنین کاهش هزینه های سلامت از جیب مردم است.

ربیعی خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه دولت با مشکل منابع و اعتبار روبرو است اما بناداریم با بهبود و ساختار موجود و کمک گرفتن وضعیت موجود را ارتقاء دهیم و شرایط خوبی را فراهم کنیم.

ربیعی در ادامه با تأکید بر اینکه جلسات شورای عالی بیمه خدمات درمانی هر ماه برگزار خواهد شد، افزود: این جلسات بدون وقفه برگزار خواهد شد.

در حالی ربیعی از برگزاری منظم جلسات شورای عالی بیمه خدمات درمانی در هرماه خبر داده بود که دومین جلسه شورای عالی بیمه با گذشته حدود ۴۰ روز هنوز تشکیل نشده است.

نخستین جلسه شورای عالی بیمه ۲۹ مهر ۹۲ با حضور وزرای مربوطه تشکیل شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات