رئیس مرکز کنترل ترافیک راهو ر نا جا در تشریح محدودیت های ترافیک پایان هفته از ممنوعیت ۳ روزه موتور سیکلت ها در ۴ محور و ممنوعیت تردد انواع وسیله نقلیه از کرج به سمت مرز ن آباد خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ سلبی در تشریح محدودیت های ترافیکی پایان هفته اظهار داشت: تردد موتور سیکلت ها از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه در محورهای کرج- چالوس، هر از، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴: ۳۰ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مر زن آباد ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷: ۳۰ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول انتظامی، تردد انواع تر یلر و کامیون از محور کرج –چالوس و هر از کماکان ممنوع خواهد بود و همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیو نت ها به استثنای حا ملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هر از ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد کلیه تر یلرها به استثنای حا ملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ سلبی بیان داشت: همچنین تردد کلیه تر یلرها و کامیون ها به استثنای حا ملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۰ روزهای پنج شنبه و جمعه از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات